خرم آباد - ایلنا: در دومین روز از هفته دفاع مقدس، بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه پزشكی كوهدشت در منطقه محروم اشتره و گل گل این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این بیمارستان با بهره مندی از كلیه امكانات درمانی شامل اتاق عمل، بخش icu، بخش بستری، رادیولوژی، آزمایشگاه و درمانگاههای عمومی و تخصصی با استفاده از پنج سازه چادری بیمارستانی با فضایی به مساحت 160 مترمربع بهره برداری شد.

در بهره برداری از این بیمارستان دكتر اردشیر شیخ آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشكی و قائم مقام وزیر بهداشت در استان، سردار شاهرخی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، حمزه پور فرماندار كوهدشت، طهماسبی امام جمعه كوهدشت، اعضاء هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشكی، جمع كثیری از مسئولین استانی و شهرستانی و اعضاء بسیج جامعه پزشكی حضور داشتند.

این بیمارستان مجهز صحرایی كه با مشاركت بیش از 200 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشكی شاغل در دانشگاه علوم پزشكی و همكاری شایسته و در خور تحسین هلال احمر لرستان، بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد، سازمان انتقال خون استان و فرمانداری كوهدشت از یكم تا ششم مهرماه در این منطقه محروم دائر شده در طول برپایی آن بیش از 1200 بیمار از ساكنین منطقه محروم اشتره گل گل را ویزیت می كند.

این تعداد بیمار قبلا توسط تیم های درمانی شبكه بهداشت و درمان كوهدشت و تیم های طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشكی از 10 هزار ساكن در منطقه غربال و شناسائی شده اند كه تحت درمان و مداوا قرار خواهند گرفت تا در سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همانند آن سالهای پرافتخار طعم شیرین خدمت بی منت را به مردم بچشند.

در این بیمارستان صحرایی متخصصین پزشكی عضو بسیج جامعه پزشكی استان در 18 رشته تخصصی از جمله قلب، داخلی، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، نورولوژی، اطفال، عفونی، پوست، رادیولوژی، دندانپزشكی و... به مردم شریف و محروم اشتره و گل گل خدمت رسانی خواهند كرد.



تصاویر ادامه مطلب . . .